Meisje dansend in haar kamer

Magazine

In kleine stappen gezonder leven? Van genoeg bewegen en goed eten tot lekker slapen. Van op tijd ontspannen tot mensen om je heen hebben van wie je houdt. Alles telt mee als het om je gezondheid gaat. Ontdek tips, inspirerende verhalen en handige tools. En ga zelf aan de slag met jouw totaalplaatje.

De invloed van stress op slapen

Slecht in slaap vallen, vaak wakker worden en lang piekeren? Kans dat stress de boosdoener is. 1 op de 3 mensen ervaart meer stress sinds de corona-uitbraak. Hoog tijd voor wat stressverlagende tips.

Meer geluk, minder stress

Mensen die zich richten op dingen die goed gaan in het leven worden vanzelf blijer. En het mooie is, dankbaar en positief zijn kun je trainen.

6 tips voor meer geluk

Zoveel stress dat je niet slaapt?

Luister naar het verhaal van Nicolet. En ontdek hoe je mindful in slaap valt in plaats van wakker ligt door (werk)stress.

Luister podcast

Blader door alle onderwerpen

Beter slapen

Val je als een blok in slaap of kun je wel wat tips voor een goede nachtrust gebruiken?

Meer bewegen

Red jij iedere dag 10.000 stappen of heb je soms een duwtje in de rug nodig?

Gezondere voeding

Kies je altijd voor de gezonde maaltijd of kun je wel wat inspiratie gebruiken?

Meer ontspannen

Ben je de rust zelve in iedere situatie of wil je meer ontspanning door de dag heen?

Fijne omgeving

Leef je in een groene oase, of kan jouw omgeving wel een opknapper gebruiken?

Goede relaties

Heb je veel dierbaren om je heen of zou je meer sociale contacten willen?

5 weken aan de slag met beter slapen

Beter slapen? Meld je dan nu aan voor de Beter slapen update. Je ontvangt iedere week een e-mail waarin je bijvoorbeeld meer leert over wat slapen nou eigenlijk met je doet, over slaaprituelen en de perfecte slaapomgeving. Zo ga je in kleine stappen aan de slag om je nachtrust te verbeteren. Iets voor jou?