Meisje dansend in haar kamer

Magazine

In kleine stappen gezonder leven? Van genoeg bewegen en goed eten tot lekker slapen. Van op tijd ontspannen tot mensen om je heen hebben van wie je houdt. Alles telt mee als het om je gezondheid gaat. Ontdek tips, inspirerende verhalen en handige tools. En ga zelf aan de slag met jouw totaalplaatje.

De invloed van stress op slapen

Geef jij jezelf weleens een compliment? Of vertel je anderen weleens dat je om ze geeft? Ontdek hoe je in kleine stapjes kunt werken aan een positiever zelfbeeld. En goede relaties. En kom écht in verbinding.

Elkaar beter begrijpen? Zoek uit welke liefdestaal jullie spreken!

Waar de een gelukkig wordt als zijn partner het huis opruimt, wil de ander liever dat er genoeg aandacht voor haar is. Zoek uit waar jij en je partner blij van worden en zorg daardoor voor meer begrip en een betere band.

Ontdek jouw liefdestaal

Aïsha plant tijd voor zichzelf in haar agenda: “Na zo'n dag voel ik me herboren.”

Aïsha werkt als kleuterjuf, is getrouwd en moeder van twee jonge kinderen. Als ze niet oplet heeft ze geen moment om zelf even op adem te komen. Daarom neemt ze bewust ook tijd voor zichzelf. En daar wijkt ze niet vanaf.

Zo zorgt Aïsha voor zichzelf

Blader door alle onderwerpen

Beter slapen

Val je als een blok in slaap of kun je wel wat tips voor een goede nachtrust gebruiken?

Meer bewegen

Red jij iedere dag 10.000 stappen of heb je soms een duwtje in de rug nodig?

Gezondere voeding

Kies je altijd voor de gezonde maaltijd of kun je wel wat inspiratie gebruiken?

Meer ontspannen

Ben je de rust zelve in iedere situatie of wil je meer ontspanning door de dag heen?

Fijne omgeving

Leef je in een groene oase, of kan jouw omgeving wel een opknapper gebruiken?

Goede relaties

Heb je veel dierbaren om je heen of zou je meer sociale contacten willen?

5 weken aan de slag met beter slapen

Beter slapen? Meld je dan nu aan voor de Beter slapen update. Je ontvangt iedere week een e-mail waarin je bijvoorbeeld meer leert over wat slapen nou eigenlijk met je doet, over slaaprituelen en de perfecte slaapomgeving. Zo ga je in kleine stappen aan de slag om je nachtrust te verbeteren. Iets voor jou?