Helpt u ons verbeteren?

We willen graag dat u tevreden bent. Daarom willen we duidelijk zijn. Zijn we niet duidelijk geweest? Of ziet u een kans voor verbetering in producten, afspraken met zorgverleners of onze dienstverlening? Dan horen we graag van u.

Klacht insturen

Heeft u een klacht over Zilveren Kruis of ZieZo? Gebruik onderstaande link om het klachtenformulier in te vullen. Bellen of een brief sturen kan ook.

Stuur online een klacht in


Uw wens met ons delen

Een onduidelijke brief, het toevoegen van een vergoeding of betere afspraken met zorgverleners? Laat ons weten welk idee u heeft voor ons.

Deel uw wens met ons

Klacht via de telefoon

071 - 751 00 52

Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 20.00 uur
Zaterdag 9.00 - 13.00 uur

Als de wachttijd langer is dan 5 minuten, dan kunt u uw telefoonnummer achterlaten en dan bellen wij u terug.

Klacht via de post

Klantsignaalmanagement
Antwoordnummer 2241
8000 VB ZWOLLE

Let op: vermeld uw persoonlijke gegevens en uw telefoonnummer. Een postzegel is niet nodig.