AbroadaccessibilityAchmeaadditional-insuranceAddress homeAeroplanealert-questionmarkAlternative Healthapp-storeapplearrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upAvataraverageBallpointicons/rich/96/basic-insurancebijeenkomstBinocularsblindbonesbrainCalculatorcalendercare-use Chat chaticon-zoeChecklistchevron-rightcircle-crossIconclockIconcommunity Icon contracterenIconcross-signcrossdata-usageicons/rich/96/dental-insurancedeprecation-datediagramlogo digiddip pendirectionsdocumentDownloadeducatiefeHerkenning logoEmailerror-signeuroexclamationeyeEyesfacebookFeetfilefilmfishflagformulierFysiotheraphyIconhandshealthy-fithealthy-foodHear And Speakhistory-outlinehistoryHomehospital-crossHospitalichtusidealinfo-signinstagramlamplanguageslaptopChecklistLego Bricks Lifestyle Light Bulb Like Empty Like Full linkedinlive_streamLocation MarkerlocationlogoLoopmagicMailMedicinmeditationMegaphoneMental HealthmenuminusMobileMoney Slicemost chosennew-windownokNote CrossedNote MoneyNoteNotificationsok-signokpaint-rollerPassword HidePassword Showpausepayment-cardPayment infopaymentPersonal infoPiggy Bankpillowicons/ui/16/pointer/crosspin-exclamationicons/ui/16/pointer/homeicons/ui/16/pointer/succesicons/ui/16/pointer/question-markpinplaceholderplay-outlineplay-storeplayplus-signpluspodcastPregnancyShapePrivate MessagingqrQuestion Answerquestion-markquoteReceiving MoneyRemainingrenewrssscaleSearchsendsettingsShaking HandssheetShield CrossedshoeshoppingcartsignsSkinSmartphonespeakerspinnerster halfstarstethoscopesuccesssuggestionswipeswitch-accounttagTeethtelephonethumb-downthumb-upthumbs-uptiptogetherToolsToothTransporttrashtwitteruploadUservideowalletwarning-signwhatsappwoman-checklistyoutubeyoutube
action-block-cornerdivider-1Squareexperience-header-blockquote-cornerSquare
Navigatie overslaan
Zilveren Kruis logo
  • English
  • Zakelijk
  • Voor zorgaanbieders
ZakelijkVoor zorgaanbiedersStudentenEnglishOver onsPers
  • Inloggen met DigiD DigiD logo
  • Meer over Mijn Zilveren Kruis
  • English
  • Zakelijk
  • Voor zorgaanbieders
  • Home
  • Verzekeringen

    Zilveren Kruis

    • Zorgverzekering
    • Basisverzekering
    • Aanvullende verzekering
    • Tandartsverzekering
    • Collectieve verzekering
    • Bereken premie Zilveren Kruis

    ZieZo

    • ZieZo verzekeringen
    • ZieZo Basisverzekering
    • ZieZo Aanvullende verzekering
    • ZieZo Tandartsverzekering
    • Bereken premie ZieZo

    Andere verzekeringen

    • Aon Vitaal
    • Aon Asia
    • Reisverzekering
    • Autoverzekering
    • Woonverzekering
  • Vergoedingen
    • Alternatieve geneeswijzen
    • Bril en contactlenzen
    • Fysiotherapie
    • GGZ
    • Tanden
    • Bekijk alle vergoedingen
    • Eigen risico
    • Eigen bijdrage
    • Declareren
    • Bekijk alle polisvoorwaarden en reglementen
  • Zorg regelen

    Zelf zorg regelen

    • Zorgzoeker
    • ZelfZorgWijzer-app
    • Zwangerschap en geboorte
    • Alles over zorg regelen

    Hulp bij zorg regelen

    • Zorgcoach
    • Wachtlijstbemiddeling ggz
    • Wachtlijstbemiddeling zorg in het ziekenhuis
  • Betalen
    • Alles over betalen
    • Alle betaalopties
    • Mijn betaalgegevens wijzigen
  • Gezonder leven

    Actueel in Magazine

    • Financieel fit
    • Samen tegen huidkanker
    • Social minderen
    • Seizoensklachten
    • Vrouw en gezondheid
    • Werkstress en burn-out
    • Naar het Magazine

    Wat past bij jou?

    • Gezonder leven

    Gezond leven volhouden

    • Doe de TotaalCheck
    • Actify-App
    • Gezond en Fitbundel
    • Afvallen met afspraken
  • Service & Contact
    • Klantenservice
    • Wijzigen
    • Denk met ons mee
    • Opzeggen
    • Over ons
    • Klacht indienen
  • Zakelijk
  • Voor zorgaanbieders
  • Studenten
  • English
  • Over ons
  • Pers
Zoeken

Hoortoestel vanaf 18 jaar
Vergoeding 2025

Heeft u een gehoorapparaat nodig omdat u slechthorend bent? Bij Zilveren Kruis krijgt u een vergoeding voor een gehoorapparaat. Met een gehoorapparaat bedoelen we een hoortoestel per oor. Afhankelijk van uw leeftijd en het type hoortoestel kunt u ook een andere vergoeding voor een hoortoestel krijgen.

Bekijk de vergoedingen van 2024
Log in met DigiD
Log in en bekijk welke vergoeding en voorwaarden voor u gelden.
DigiD logo Log in met DigiD
Geen DigiD? Vraag aan
  • Zilveren Kruis
  • ZieZo
  • Gemeenten Optimaal
  • Gemeente Amsterdam
  • Aon Vitaal
Hidden geen product gekozen tab

Vergoeding en voorwaarden

Kies uw pakket en bekijk de vergoedingen en voorwaarden die bij uw pakket horen.

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed. Koopt u een hoortoestel bij voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u voor het hoortoestel 25% wettelijke eigen bijdrage over het gemiddeld gecontracteerd tarief.

Wat krijgt u vergoed?

  • een nieuw, gebruiksklaar hoortoestel dat past bij uw hoorprofiel (uit de categorie 1 tot en met 5)
  • nieuwe oorstukjes
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak vastgesteld door een audioloog in een audiologisch centrum. Een buitencategorie hoortoestel is een hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5.
  • bezoek van uw audicien aan huis, als u om een medische reden niet naar de audicien kunt

Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw gehoorapparaat. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • een hoortoestel bij een gehoorverlies minder dan 35 dB
  • onderhoud
  • vervangende batterijen of vervangende oplaadapparatuur
  • buitencategorie gehoorapparaat zonder medische noodzaak

U heeft soms toestemming nodig

U heeft vooraf toestemming van ons nodig voor:

  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde audicien
  • een bezoek van uw audicien aan huis
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak
  • vervanging binnen 5 jaar

Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming vragen.

Voor reparatie of vervanging binnen 5 jaar gaat u naar de audicien die uw hoortoestel geleverd heeft

U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. En gaat in op de datum van levering. Ook bij een tussentijdse overstap van of naar een andere zorgverzekeraar. Reparatie of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar krijgt u een reparatie niet meer vergoed. U mag dan voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Vind een zorgverlener

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Basis Plus Modulegeen extra vergoeding
Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed. Koopt u een hoortoestel bij voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u voor het hoortoestel 25% wettelijke eigen bijdrage over het gemiddeld gecontracteerd tarief.

Wat krijgt u vergoed?

  • een nieuw, gebruiksklaar hoortoestel dat past bij uw hoorprofiel (uit de categorie 1 tot en met 5)
  • nieuwe oorstukjes
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak vastgesteld door een audioloog in een audiologisch centrum. Een buitencategorie hoortoestel is een hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5.
  • bezoek van uw audicien aan huis, als u om een medische reden niet naar de audicien kunt

Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw gehoorapparaat. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • een hoortoestel bij een gehoorverlies minder dan 35 dB
  • onderhoud
  • vervangende batterijen of vervangende oplaadapparatuur
  • buitencategorie gehoorapparaat zonder medische noodzaak

U heeft soms toestemming nodig

U heeft vooraf toestemming van ons nodig voor:

  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde audicien
  • een bezoek van uw audicien aan huis
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak
  • vervanging binnen 5 jaar

Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming vragen.

Voor reparatie of vervanging binnen 5 jaar gaat u naar de audicien die uw hoortoestel geleverd heeft

U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. En gaat in op de datum van levering. Ook bij een tussentijdse overstap van of naar een andere zorgverzekeraar. Reparatie of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar krijgt u een reparatie niet meer vergoed. U mag dan voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Vind een zorgverlener

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Aanvullend 1 stergeen extra vergoeding
Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed. Koopt u een hoortoestel bij voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u voor het hoortoestel 25% wettelijke eigen bijdrage over het gemiddeld gecontracteerd tarief.

Wat krijgt u vergoed?

  • een nieuw, gebruiksklaar hoortoestel dat past bij uw hoorprofiel (uit de categorie 1 tot en met 5)
  • nieuwe oorstukjes
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak vastgesteld door een audioloog in een audiologisch centrum. Een buitencategorie hoortoestel is een hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5.
  • bezoek van uw audicien aan huis, als u om een medische reden niet naar de audicien kunt

Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw gehoorapparaat. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • een hoortoestel bij een gehoorverlies minder dan 35 dB
  • onderhoud
  • vervangende batterijen of vervangende oplaadapparatuur
  • buitencategorie gehoorapparaat zonder medische noodzaak

U heeft soms toestemming nodig

U heeft vooraf toestemming van ons nodig voor:

  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde audicien
  • een bezoek van uw audicien aan huis
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak
  • vervanging binnen 5 jaar

Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming vragen.

Voor reparatie of vervanging binnen 5 jaar gaat u naar de audicien die uw hoortoestel geleverd heeft

U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. En gaat in op de datum van levering. Ook bij een tussentijdse overstap van of naar een andere zorgverzekeraar. Reparatie of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar krijgt u een reparatie niet meer vergoed. U mag dan voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Vind een zorgverlener

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Aanvullend 2 sterrengeen extra vergoeding
Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed. Koopt u een hoortoestel bij voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u voor het hoortoestel 25% wettelijke eigen bijdrage over het gemiddeld gecontracteerd tarief.

Wat krijgt u vergoed?

  • een nieuw, gebruiksklaar hoortoestel dat past bij uw hoorprofiel (uit de categorie 1 tot en met 5)
  • nieuwe oorstukjes
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak vastgesteld door een audioloog in een audiologisch centrum. Een buitencategorie hoortoestel is een hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5.
  • bezoek van uw audicien aan huis, als u om een medische reden niet naar de audicien kunt

Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw gehoorapparaat. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • een hoortoestel bij een gehoorverlies minder dan 35 dB
  • onderhoud
  • vervangende batterijen of vervangende oplaadapparatuur
  • buitencategorie gehoorapparaat zonder medische noodzaak

U heeft soms toestemming nodig

U heeft vooraf toestemming van ons nodig voor:

  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde audicien
  • een bezoek van uw audicien aan huis
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak
  • vervanging binnen 5 jaar

Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming vragen.

Voor reparatie of vervanging binnen 5 jaar gaat u naar de audicien die uw hoortoestel geleverd heeft

U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. En gaat in op de datum van levering. Ook bij een tussentijdse overstap van of naar een andere zorgverzekeraar. Reparatie of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar krijgt u een reparatie niet meer vergoed. U mag dan voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Vind een zorgverlener

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Aanvullend 3 sterrenmogelijk een vergoeding via uw collectief
Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Aanvullend 4 sterrenmogelijk een vergoeding via uw collectief
Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Vergoeding en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

75%, u betaalt de wettelijke eigen bijdrage

Extra Vitaal

€ 300 per toestel van de wettelijke eigen bijdrage

Eigen bijdrage

U betaalt 25% wettelijke eigen bijdrage

Eigen risico U betaalt eigen risico

U betaalt alleen eigen risico voor:

  • losse oorstukjes
  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde leverancier
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed. Koopt u een hoortoestel bij voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u voor het hoortoestel 25% wettelijke eigen bijdrage over het gemiddeld gecontracteerd tarief.

Wat krijgt u vergoed?

  • een nieuw, gebruiksklaar hoortoestel dat past bij uw hoorprofiel (uit de categorie 1 tot en met 5)
  • nieuwe oorstukjes
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak vastgesteld door een audioloog in een audiologisch centrum. Een buitencategorie hoortoestel is een hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5.
  • bezoek van uw audicien aan huis, als u om een medische reden niet naar de audicien kunt

Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw gehoorapparaat. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • een hoortoestel bij een gehoorverlies minder dan 35 dB
  • onderhoud
  • vervangende batterijen of vervangende oplaadapparatuur
  • buitencategorie gehoorapparaat zonder medische noodzaak

U heeft soms toestemming nodig

U heeft vooraf toestemming van ons nodig voor:

  • een hoortoestel van een niet-gecontracteerde audicien
  • een bezoek van uw audicien aan huis
  • een buitencategorie hoortoestel bij medische noodzaak
  • vervanging binnen 5 jaar

Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming vragen.

Voor reparatie of vervanging binnen 5 jaar gaat u naar de audicien die uw hoortoestel geleverd heeft

U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. En gaat in op de datum van levering. Ook bij een tussentijdse overstap van of naar een andere zorgverzekeraar. Reparatie of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar krijgt u een reparatie niet meer vergoed. U mag dan voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Vind een zorgverlener

Waar kunnen wij u mee helpen?

Direct naar

  • Betalen
  • Declaratie indienen
  • Declaratieoverzicht
  • Overzicht eigen risico

Handige links

  • Download polisvoorwaarden
  • Alles over onze zorgverzekering
  • Vergoedingen 2025 in 1 overzicht
  • Toestemming aanvragen hulpmiddel

Komt u er zelf niet uit?

Chatbot Ziv geeft 24/7 antwoord op uw vergoedingsvragen in de Zilveren Kruis-app.
Vraag het Ziv

Onze verzekeringen

  • Basisverzekering
  • Aanvullende verzekering
  • Tandverzekering
  • ZieZo Basisverzekering
  • ZieZo Aanvullende verzekering
  • ZieZo Tandverzekering

Zelf regelen

  • Gezinslid aanmelden
  • Kraampakket aanvragen
  • Geboorte doorgeven
  • Verhuizing doorgeven
  • Ik word 18 jaar
  • Samenwonen of trouwen

Snel naar

  • Inloggen Mijn Zilveren Kruis DigiD logo
  • Declareren
  • Premie berekenen
  • Vergoeding zoeken
  • Zorgverlener zoeken
  • Klantenservice
  • Werken bij Zilveren Kruis

Onze Zilveren Kruis-app

  • QR code naar Zilveren Kruis-app
  • App Store
  • Google Play
  • disclaimer
  • privacy
  • veiligheid
  • cookies
  • wijzer in geldzaken
  • toegankelijkheid
  • pers
Zilveren Kruis is onderdeel van