Ons aanbod gezondheidsoplossingen in coronatijd

U kunt direct aan de slag met de onderstaande gezondheidsoplossingen door contact op te nemen met de zorgaanbieder. Neemt u Present! bij ons af? Dan vindt u bij een aantal gezondheidsoplossingen een aanvraagformulier waarmee u gebruik kunt maken van een gedeeltelijke vergoeding. Ook voor klanten met Livvit zijn mogelijkheden voor een vergoeding. Heeft u vragen? Neem contact op met onze adviseurs. Zij zijn te bereiken per mail.

Wij zijn nog met aanbieders in gesprek. Houd deze pagina in de gaten voor aanvullende oplossingen.

Uw medewerkers kunnen tijdens kantooruren bellen met de telefonische hulplijn van Gimd bedrijfsmaatschappelijk werk. Voor een luisterend oor, of hulp bij vragen die spelen in de tijd van het coronavirus.

Zorgaanbieder: Gimd

Kosten: € 125,- per gesprek.

Klanten met Present! vragen deze gezondheidsoplossing aan via het aanvraagformulier van Traumazorg. Vermeld in het opmerkingenveld dat het gaat om telefonische hulp bij Corona.
 
Klanten met Livvit nemen contact op met onze adviseurs.
Lees meer over de hulplijn

Een laagdrempelige psychologische hulplijn voor uw medewerkers. De hulpverleners van HSK bieden een eerste luisterend oor bij onzekerheid, angst en stress in deze coronacrisis. 

Zorgaanbieder: HSK

Kosten: kosteloos voor onze klanten. Tijdens het gesprek kan HSK een ‘Mental Check-In’ adviseren van 30 minuten. Deze kost € 75,-.

Klanten met Present! vragen deze gezondheidsoplossing aan via het aanvraagformulier van Traumazorg. Vermeld in het opmerkingenveld dat het gaat om telefonische hulp bij Corona. Klanten met Livvit nemen contact op met onze adviseurs.

Neem direct contact op

Met de speciale Psychologenlijn hebben uw medewerkers direct toegang tot mentale ondersteuning van een psycholoog van PSION. Blijkt uit het gesprek dat er meer nodig is dan 1 consult? Dan wordt uw medewerker doorverwezen naar zijn of haar HR manager.  

Zorgaanbieder: PSION

Kosten: u betaalt de prijs van een telefonisch consult. Een consult duurt tussen de 30 en 45 minuten.

Klanten met Present! vragen deze gezondheidsoplossing aan via het aanvraagformulier van Traumazorg. Vermeld in het opmerkingenveld dat het gaat om telefonische hulp bij Corona. Klanten met Livvit nemen contact op met onze adviseurs.

Lees meer op de website van PSION

48% van de thuiswerkende ouders met kinderen op de basisschool ervaart meer stress sinds de maatregelen rondom het coronavirus zijn ingesteld. De Working Parents Desk heeft een speciale hulplijn geopend voor deze groep medewerkers. Ook voor ouders met kinderen op de middelbare school. 

Zorgaanbieder: Working Parents Desk

Kosten: u betaalt € 468,- per dagdeel; alleen mogelijk voor groepen.

Klanten met Present! vragen deze oplossing aan via het aanvraagformulier. Bij de gewenste oplossing selecteert u: Traumazorg groepstraject. Bij de zorgaanbieder vult u in: Working Parents Desk. Zet in het opmerkingenveld dat het gaat om de telefonische hulplijn in verband met Corona.

Klanten met Livvit nemen contact op met onze adviseurs. Samen met u bespreken we de mogelijkheden voor een vergoeding.

Lees meer op workingparentsdesk.nl

In 2 webinars krijgen ouders handvatten en nieuwe inzichten om juist nu balans te vinden tussen werk en het gezinsleven.  

Zorgaanbieder: Working Parents Desk

Kosten: u betaalt voor 2 webinars van 1.5 uur € 1.295,-; alleen mogelijk voor groepen.

Klanten met Present! vragen deze oplossing aan via het aanvraagformulier. Zet in het opmerkingenveld dat het gaat om de telefonische hulplijn in verband met Corona.

Klanten met Livvit! vragen deze oplossing aan via het aanvraagformulier. Bij de gewenste oplossing selecteert u: Workshops (volledige workshop). Bij de gewenste module selecteert u: Werk en gezin ‘Mythen, beelden en dromen’. Zet in het opmerkingenveld dat het gaat om de webinar in verband met Corona..

Lees meer op workingparentsdesk.nl

Gezondheidsoplossingen voor alle collectiviteiten

Onderstaande gezondheidsoplossingen zijn voor alle collectiviteiten direct bij de aanbieder aan te vragen.

Laagdrempelige mentale ondersteuning via telefoon, beeldbellen of de chat. Uw medewerkers kunnen problemen bespreken die samenhangen met bijvoorbeeld stress, (werk)druk of een verstoorde werk-privé balans. Wilt u deze oplossing inzetten voor uw medewerkers, vul het aanvraagformulier in op de website van Cenzo.

Zorgaanbieder: Cenzo

Vul het aanvraagformulier in

Een coaching gesprek met een professional via Skype. Bijna alles is bespreekbaar, denk aan problemen met thuiswerken, eenzaamheid, werk-privé balans, stress of angst. Medewerkers vragen zelf een coach aan op de website van Gort coaching. 

Zorgaanbieder: Gort coaching

Vraag een coach aan

Online trainingen via een online video conferencing tool, gericht op energiemanagement, stress en focus. Daarnaast kunnen uw medewerkers meedoen aan online vragenuurtjes met verschillende thema’s.  

Zorgaanbieder: Lifeguard

Bekijk alle online diensten op de website van Lifeguard

Een coaching gesprek met een professional via een online video conferencing tool. De focus ligt op energie- en stressmanagement in deze bijzondere situatie, maar ook het verzorgen van je immuunsysteem komt aan bod. 

Zorgaanbieder: Lifeguard

Lees meer op de website van Lifeguard

De rol van een manager is heel belangrijk als het gaat om vitaliteit en gezondheid van medewerkers. Zeker in deze tijd. Lifeguard biedt online coaching met een senior coach via een online video conferencing tool. Daarnaast kunnen managers meedoen aan een online vragenuur.

Zorgaanbieder: Lifeguard

Lees meer over het aanbod voor managers

Werken uw medewerkers veel thuis? Dat kan enorm veel onzekerheid, fysieke klachten en stress meebrengen. Het platform gezondthuiswerken.nl biedt verschillende diensten om uw medewerkers fit en vitaal aan het werk te houden. Van hulp bij fysieke klachten tot persoonlijke online coaching.

Zorgaanbieder: HC Health

Naar gezondthuiswerken.nl

Medewerkers krijgen 3 videosessies en verschillende e-health tools om te leren omgaan met klachten van angst en onrust door het coronavirus. Nu aan de slag voorkomt later uitval of terugval.

Zorgaanbieder: Skils

Kosten: u krijgt 3 beeldbel-sessies en e-health ondersteuning voor € 475,- exclusief BTW.

Meld uw medewerkers aan

Heeft u Stichting mirro opgenomen in uw collectieve afspraken? Dan volgen uw medewerkers kosteloos een online programma om hen te ondersteunen tijdens de coronacrisis. Bijvoorbeeld hoe om te gaan met stress, angst en somberheid. Daarnaast krijgen uw medewerkers praktische tips over thuiswerken. Stichting mirro biedt, naast de module Grip op Coronastress, 18 andere kosteloze online zelfhulp modules aan. Bekijk de collectieve afspraken in uw polisvoorwaarden en ga naar mirro.nl.

Zorgaanbieder: Stichting mirro

Kosten: kosteloos als u Stichting mirro heeft opgenomen in uw collectieve afspraken.

Naar de module Grip op Coronastress

Therapieland ontwikkelde 3 kosteloze online programma’s, speciaal gericht op de problemen die de maatregelen rondom het coronavirus met zich mee brengen. Uw medewerkers kunnen ook gebruik maken van de 6 andere kosteloze programma’s. 

Zorgaanbieder: Therapieland

Kosten: kosteloos.

Ga direct aan de slag bij Therapieland.nl

Stress kan leiden tot ongezonde gewoontes, zoals roken. Sinefuma biedt een speciaal programma om te stoppen met roken. Dit begint bij een webinar in een groep. Daarna volgt een individueel programma. Dit bestaat uit een online training of telefonische hulplijn.  

Zorgaanbieder: Sinefuma

Kosten: medewerkers krijgen een vergoeding uit de basisverzekering.

Naar de website rookvrijookjij.nl

Uw medewerker kan contact opnemen voor een luisterend oor. Een gesprek over de lastige werksituatie geeft vaak al opluchting voor de beller. De psychologen van Specialistennet denken mee en geven advies. Bijvoorbeeld over een goede dagstructuur.

Zorgaanbieder: Specialistennet Psychologie

Kosten: Voor klanten van Zilveren Kruis is de hulplijn kosteloos. Het kan voorkomen dat de medewerker wordt doorverwezen voor een betaald vervolgtraject. Het telefoonnummer van Specialistenet Psychologie is 06 30 97 92 78. Zij zijn te bereiken tijdens kantooruren.

Naar de website van Specialistennet Psychologie

Lopen uw medewerkers tegen uitdagingen aan bij het thuiswerken? Schakel de TIGRA Thuiswerkcoach in voor advies voor medewerkers over de thuiswerkplek of de mogelijkheid om een e-learning of webinar slimmer thuiswerken te volgen.

Zorgaanbieder: TIGRA

Naar de website van thuiswerkcoach

Bel ons

U kunt ons bereiken van ma t/m vrij
08:30 – 17:00.

Afdeling Verkoop 071 364 19 20

Werkgeversdesk 071 365 21 00

Volg ons op LinkedIn

Laat je inspireren en praat mee over actuele onderwerpen.

Naar LinkedIn