Hulp bij betalen

Het kan gebeuren dat het niet lukt om je premie of zorgkosten op tijd te betalen. Voor 1 keer is dat niet erg. Je krijgt altijd een herinnering. Betaal je de 1e herinnering, dan is er niks aan de hand. Zo niet, dan volgen er extra kosten. We denken graag met je mee hoe je kunt betalen. Waar kunnen we je bij helpen?

Bekijk openstaand bedrag

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Ik kan mijn rekening voor zorgkosten niet betalen

Lukt het misschien over een paar weken wel? Je kunt het betalen van je rekening 1 keer tot 30 dagen uitstellen. Of misschien wil je in kleinere delen betalen. Check je betaalopties of neem contact met ons op.

Ik heb een betalingsherinnering gekregen

  • Gaat het om een 1e of 2e herinnering? Je kunt alsnog via de herinnering betalen. Of ga naar jouw financieel overzicht in Mijn Zilveren Kruis.
  • Heb je een 3e herinnering gehad en lukt het niet om die te betalen? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we met je mee.

Ik heb een betalingsachterstand

Het is vervelend als je het overzicht kwijtraakt. We willen je graag helpen om je betalingen weer op orde te krijgen. Wil je contact met ons opnemen?

Ik vind dat Zilveren Kruis heel duidelijk is. Als ik vragen heb kan ik makkelijk online een antwoord vinden. En zo niet kan ik contact opnemen.

Thea (51)

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op

We kijken graag met je mee naar jouw situatie en helpen je met het kiezen van een passende oplossing.

088 462 11 00

Overzicht krijgen in je financiƫn

TIP!

Op Geldfit.nl vind je informatie over geld in jouw situatie. Zij wijzen je de weg met tips of geven persoonlijk advies.

Naar Geldfit.nl