Hulp bij problemen in Mijn Zilveren Kruis

Kunt u niet inloggen op Mijn Zilveren Kruis? Heeft u problemen met declareren? Met ons stappenplan lost u het gemakkelijk zelf op.

Controleer het bestand:

  • De rekening is een pdf, jpg of jpeg bestand
  • De bestandsnaam is korter dan 50 tekens
  • De bestandsnaam bevat 1 puntje (bijv declaratie.jpg)
  • De declaratie is kleiner dan 5mb
  • De tekst op de declaratie is goed leesbaar

Er is mogelijk een verstoring. Probeert u het later nog eens. Lukt het dan nog niet? Neem contact op met de klantenservice.

  • Sluit de vensters van DigiD in uw browser handmatig.
  • Gebruik geen Privé modus of Incognitomodus.
  • Wis cookies en browsergeschiedenis.

Krijgt u deze melding bij het declareren van een pdf? Dan is er iets aan de hand met het bestand waardoor het niet lukt. Declareer de pdf via onze app.

Heeft u alleen een tandartsverzekering of aanvullende verzekering zonder basisverzekering bij ons? U kunt dan alleen inloggen als wij uw BSN registeren. Neem contact op met onze klantenservice.

In andere situaties neemt u ook contact op met onze klantenservice.

Gebruikt u iOS 12.5.5 of iOS 12.5.6?

Die versies ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruik maken van Mijn Zilveren Kruis. Update uw besturingssysteem naar minimaal iOS 13. Dan kunt u gebruik maken van Mijn Zilveren Kruis.

Gebruikt u als browser Safari 12.1.2?

Die versie ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruik maken van Mijn Zilveren Kruis. Update uw browser.

Sluit alle vensters van uw internetbrowser, verwijder browsegeschiedenis en cookies.

Cookies verwijderen op iOS In Safari (iPad en iPhone)

Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'. U bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.

Cookies verwijderen op Android In Google Chrome

Open de browser en klik op de 3 puntjes, rechtsboven > kies 'Instellingen'.
Klik op 'Privacy en beveiliging' > 'Browsegegevens wissen' en vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'.
Klik op 'Gegevens wissen'.

Cookies verwijderen in Firefox

Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy & Beveiliging'
Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'
Klik op 'Wissen'.

Cookies verwijderen in Edge

Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy, zoeken en services'.
Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de optie 'Kies wat u wilt wissen'.
Selecteer de cookies (voorgeselecteerd).
Druk op de 'Nu wissen'-knop.

Meer wegwijs worden in de digitale wereld?

TIP!

Bij de DigiHulplijn helpen ervaren vrijwilligers u met al uw digi-vragen. En alle vragen zijn welkom. Digihulplijn is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Bellen kost u niets. U mag zo vaak bellen als nodig is.

Meer over DigiHulplijn

Heeft u vragen of problemen met DigiD?

Op de website van DigiD leest u wat u kunt doen.

Wilt u iets anders weten of doorgeven?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder. Heeft u problemen met de Zilveren Kruis-app? Kijk dan op Hulp bij problemen Zilveren Kruis-app.