Waarom kan ik jullie geen mail sturen?

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om
Mail is voor het delen van persoonlijke gegevens helaas niet veilig genoeg. Dit maakt een goed antwoord geven op je vraag lastig. Is het toch nodig om je te mailen? Dan gebruikt Zilveren Kruis hiervoor bijvoorbeeld Zivver. Dit is een beveiligde manier van mailen.
Wist je dat je ook zelf online veel kunt regelen?
In Mijn Zilveren Kruis regel je makkelijk alles rondom je zorgverzekering. Of vraag je geld terug via je smartphone of tablet met de Zilveren Kruis-app. Dat scheelt weer tijd!
Stel je vraag aan chatbot Ziv
Je krijgt 24/7 antwoord. Of het nu gaat om vergoedingen, declaraties of het meeverzekeren van je kind. Vraag het Ziv in onze app of in Mijn Zilveren Kruis.
Zo kun je ons wél bereiken
Lukt het niet zelf online? Of wil je dat we meekijken? Natuurlijk staan we voor je klaar. Je kunt ons bereiken via sociale media of bellen. Of een brief schrijven.
Discover the Zilveren Kruis app
Discover our easy to use Zilveren Kruis app. Quickly and safely submit your bills via your smartphone or tablet. Look up how you are insured with us and who is insured with you.
- Pay your bills instantly through iDEAL
- Overview of your healthcare costs
- 24/7 chatbot support about reimbursements (in Dutch only)
- Arrange a round-trip to your health care provider (in Dutch only)
- A digital EHIC health insurance card
- Also available in English