
Helpt u ons verbeteren?
We willen graag dat u tevreden bent. Daarom willen we duidelijk zijn. Zijn we niet duidelijk geweest? Of ziet u een kans voor verbetering in producten, afspraken met zorgverleners of onze dienstverlening? Dan horen we graag van u.
Klacht indienen
Heeft u een klacht over Zilveren Kruis of ZieZo? Gebruik onderstaande link om het klachtenformulier in te vullen. Bellen of een brief sturen kan ook.
Stuur online een klacht in
Uw idee met ons delen
Een onduidelijke brief, het toevoegen van een vergoeding of betere afspraken met zorgverleners? Laat ons weten welk idee u heeft voor ons.
Deel uw idee met ons
Klacht via de telefoon
Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 20.00 uur
Zaterdag 9.00 - 13.00 uur
Als de wachttijd langer is dan 5 minuten, dan kunt u uw telefoonnummer achterlaten en dan bellen wij u terug.
Klacht via de post
Klantsignaalmanagement
Antwoordnummer 2241
8000 VB ZWOLLE
Let op: vermeld uw persoonlijke gegevens en uw telefoonnummer. Een postzegel is niet nodig.