AbroadAchmeaAddress homeAeroplanealert-questionmarkAlternative Healthapp-storeapplearrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upAvatarBallpointbijeenkomstBinocularsbonesCalculatorcalender Chat chevron-rightcircle-crossclockcommunitycross-signcrossdata-usagedeprecation-datelogo digiddip pendocumentDownloadeducatiefeherkenningEmailerror-signeuroexclamationeyeEyesfacebookFeetfilefilmfishformulierFysiotheraphyhandsHear And SpeakHomeHospitalinfo-signinstagramlamplaptopLego BricksLight Bulblinkedinlive_streamLocation MarkerLoopMailMedicinMegaphoneMental HealthmenuMobileMoney Slicemost chosennew-windownokNote CrossedNote MoneyNoteok-signokpaint-rollerPassword HidePassword Showpayment-cardPayment infoPersonal infoPiggy Bankicons/ui/16/pointer/crosspin-exclamationicons/ui/16/pointer/homeicons/ui/16/pointer/succesicons/ui/16/pointer/question-markpinplay-storeplus-signpodcastPregnancyQuestion Answerquestion-markReceiving MoneyRemainingrssscaleSearchShaking HandssheetShield CrossedSkinSmartphonespeakerspinnerster halfstarsuccesssuggestionswipeTeethtelephonethumb-downthumb-upthumbs-uptipToolsToothTransporttrashtwitteruploadUserwarning-signwhatsappyoutubeyoutube
action-block-cornerdivider-1divider-2experience-header-blockquote-cornerSquare
Navigatie overslaan
Zilveren Kruis Zorgkantoor
  • Zorgaanbieders
Zilveren Kruis
  • Inloggen
  • Zorgaanbieders
  • Home
  • Zo werkt Wlz
    • Recht op langdurige zorg
    • Bepalen hoe u zorg krijgt
    • Cliëntondersteuning
    • Zorgkantoorzoeker
    • Over Zilveren Kruis Zorgkantoor
    • Zo werkt Wlz
  • Pgb
    • Aanvragen
    • Zorgovereenkomst en zorgbeschrijving
    • Eigen bijdrage betalen
    • Formulieren
    • Pgb Portaal
    • Alles over pgb
  • Zorg in natura
    • Zorgaanbieder voor verblijf kiezen
    • Zorgaanbieder voor VPT kiezen
    • Zorgaanbieder voor MPT kiezen
    • Alles over verblijf, VPT en MPT
  • Mantelzorg
    • Advies bij mantelzorg
    • Mantelzorg ondersteuning
    • Respijtzorg
    • Logeeropvang of logeren
    • Alles over mantelzorg
  • Formulieren
    • Zorgovereenkomst & zorgbeschrijving
    • Pgb of zorg in natura omzetten
    • Alle formulieren & brochures
  • Contact
    • Document opsturen
    • Verhuizing doorgeven
    • Contact opnemen
  • Zilveren Kruis
Zoeken

Hulp bij problemen in Mijn Zorgkantoor

Kunt u niet inloggen op Mijn Zorgkantoor? Of heeft u problemen met het indienen van de pgb-aanvraag? Geen zorgen! Vaak kunt u het zelf oplossen.
  • Ik kan niet inloggen
  • Ik krijg een foutmelding
  • Ik kan als klant niet inloggen op Mijn Zorgkantoor
  • Ik kan als contactpersoon of wettelijk vertegenwoordiger niet inloggen op Mijn Zorgkantoor
  • Ik wil een pgb aanvragen voor mijn kind
U kunt alleen inloggen als u een pgb heeft aangevraagd. U ontvangt dan van ons een brief waarin wij uitleggen hoe u kunt inloggen. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op. 

U kunt pas inloggen als de klant u geregistreerd heeft als contactpersoon of wettelijk  vertegenwoordiger. Op de pagina Zo logt u in en uit bij Mijn Zorgkantoor vindt u meer informatie.

Staat u geregistreerd met een Burgerservicenummer (BSN)? Dan logt u in met DigiD. Staat u geregistreerd met een Kamer van Koophandel (KvK) nummer? Dan logt u in met eHerkenning. 

Om namens uw kind in te kunnen loggen moet u eerst op het DigiD van uw kind inloggen. Bij contactpersonen kunt u zichzelf vervolgens registeren. Zodra u geregistreerd bent, kunt u met uw eigen DigiD inloggen.
  • Ik word automatisch uitgelogd
  • Ik kan mijn vertegenwoordiger niet opvoeren
  • Ik kan de gegevens van mijn vertegenwoordiger niet wijzigen
  • Ik kan de beheertoets niet indienen
  • Ik kan de pgb-aanvraag niet ondertekenen
  • Ik kan de rechtbankbeschikking niet uploaden
  • Ik krijg de melding 'Geen aanvraag gevonden'
  • Ik krijg de melding 'Pgb-aanvraag type is niet digitaal'
  • Ik krijg de melding 'Er is geen actueel indicatiebesluit'
  • Ik krijg de melding 'Er is iets fout gegaan bij de bevestiging van de nieuwe status'
  • Ik krijg de melding 'U kunt maar één beheerder weergeven'
  • Ik krijg de melding 'U kunt niet ondertekenen omdat u niet bent geverifieerd'
  • Ik krijg een storingspagina te zien (Apple)
  • Ik krijg een storingspagina te zien
Als er langer dan 15 minuten geen activiteit meer plaatsvindt, wordt u automatisch uitgelogd. U kunt dan gewoon opnieuw inloggen.
Soms zijn contactpersonen bij ons bekend. Hierdoor kunt u de contactpersonen niet opvoeren. Neem dan contact met ons op. 
Als uw vertegenwoordiger eenmaal is opgevoerd, dan kunt u dit helaas niet zelf wijzigen. Neem contact met ons op als de gegevens aangepast moeten worden. 
De persoon die als pgb-beheerder is doorgegeven moet met zijn eigen DigiD of eHerkenning inloggen en de beheertoets ondertekenen. Wilt u uw eigen pgb beheren? Dan ondertekent u de beheertoets met uw eigen DigiD.
Neem contact op met uw consulent. Uw consulent kan meekijken waardoor dit komt.
Controleer het bestand. Het bestand mag niet groter zijn dan 2,9MB en moet een PDF-bestand zijn.
Dit betekent dat er volgens onze administratie geen pgb-aanvraag bekend is. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op. 
Dat betekent dat u volgens onze administratie een papieren aanvraag wilt doen. Wilt u de aanvraag digitaal doen? Neem dan contact met ons op. 
Dit betekent dat er volgens onze administratie geen pgb-aanvraag bekend is. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op. 
Er is mogelijk een verstoring. Probeer het later nog eens. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op. 
U kunt maar 1 persoon doorgeven die het pgb gaat beheren. Heeft u al 1 persoon aangegeven als pgb-beheerder, maar wilt u toch iemand anders beheerder maken? Neem dan contact met ons op. 
Neem contact op met uw consulent. 

Gebruikt u iOS 12.5.5 of iOS 12.5.6

Die versies ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruik maken van Mijn Zorgkantoor. Update uw besturingssysteem naar minimaal iOS 13. Dan kunt u gebruikmaken van Mijn Zorgkantoor. 

Gebruikt u als browser Safari 12.1.2?

Die versie ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruikmaken van Mijn Zorgkantoor. Update uw browser.

Er is op dit moment een storing. Probeer het later nog eens. Ziet u de storingspagina voor langere tijd? Sluit dan alle vensters van uw internetbrowser en verwijder uw browsergeschiedenis en cookies.

Cookies verwijderen op Android In Google Chrome

Open de browser en klik op de 3 puntjes, recht bovenin > kies 'Instellingen'. Klik op 'Privacy en beveiliging' > 'Browsegegevens wissen' en vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'. Klik op 'Gegevens wissen'.

Cookies verwijderen in Firefox

Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy & Beveiliging' Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'. Klik op 'Wissen'.

Cookies verwijderen in Edge

Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy, zoeken en services'. Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de optie 'Kies wat u wilt wissen'. Selecteer de cookies (voorgeselecteerd). Druk op de 'Nu wissen'-knop.

Meer wegwijs worden in de digitale wereld?

TIP!

Bij de DigiHulplijn helpen ervaren vrijwilligers u met al je digi-vragen. En alle vragen zijn welkom. Bellen kost u niets. U mag zo vaak bellen als nodig is.

Meer over DigiHulplijn

Heeft u vragen of problemen met DigiD?

Op de website van DigiD leest u wat u kunt doen.

Wilt u iets anders weten of doorgeven?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

  • disclaimer
  • privacy
  • veiligheid
  • cookies
  • toegankelijkheid
  • contact
  • pers
Zilveren Kruis is onderdeel van