Zorginkoopapplicatie Mendix

Vanaf dinsdag 2 juni 2020 is de zorginkoopapplicatie Mendix beschikbaar. Met de zorginkoopapplicatie dient u een offerte bij ons in. De inkoop sluit vrijdag 31 juli 2020 om 17.00 uur exact. Vul de offerte tijdig in en upload alle gevraagde documenten. Offertes die na de sluitingsdatum binnenkomen nemen wij niet meer in behandeling.

Ga naar de zorginkoopapplicatie Mendix

U heeft inloggegevens nodig

Bent u een nieuwe zorgaanbieder, of heeft u voor een andere regio een contract met een ander zorgkantoor? Vraag dan een inlogcode aan. Om te kunnen offreren bij Zilveren Kruis Zorgkantoor heeft u een inlogcode nodig. Bent u een door ons gecontracteerde aanbieder en heeft u al inloggegevens? Gebruik dan de bij u bekende gegevens.

Zo vraagt u inloggegevens aan

U vult het aanvraagformulier (xlsx) in en stuurt het per e-mail aan ons op. Wij doen ons best aanvragen zo snel mogelijk af te handelen. Houdt u wel rekening met enkele dagen verwerkingstijd. U ontvangt de inloggegevens per mail. Let op: u kunt tot en met 26 juli 2020 inloggegevens aanvragen. Aanvragen die daarna binnenkomen verwerken wij niet meer.

Bekijk de handleiding voor vragen

Heeft u vragen over de zorginkoopapplicatie? Raadpleeg dan de handleiding digitale zorginkoopapplicatie (pdf). Komt u er niet uit? Bel dan gerust met onze Helpdesk. De Helpdesk is bereikbaar op werkdagen tussen 9 en 12 uur op 038 456 63 15. Mailen kan ook naar e-mailadres: nalevingwlz@zilverenkruis.nl.

Neem contact op met ons

Vragen?

Heeft u een vraag over uw overeenkomst, declaratie of machtiging? Wij helpen u graag via telefoon of e-mail.

Bekijk onze contactgegevens

Inkoopbeleid 2021-2023

Een regionaal zorgaanbod dat past bij de zorgvraag van onze huidige en toekomstige klanten.

Naar inkoopstrategie en -beleid