Ontevreden over onze producten of diensten?

We willen graag dat u tevreden over ons bent. Bent u niet tevreden? Dan horen wij dat graag van u. Vindt u dat er iets beter kan? U kunt ons bellen, mailen of schrijven. Laat het ons weten. We horen het graag.

Geef uw klacht aan ons door

Per telefoon

MKB (071) 364 19 20
Grootzakelijk (071) 367 08 25
Intermediair (071) 364 19 50

Per post

Zilveren Kruis
Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 444
2300 AK Leiden

Per klachtformulier

Geef uw melding door via het klachtformulier.

 

 

Wat gebeurt er met uw klacht?

Binnen 10 werkdagen sturen wij u een eerste inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten we meer tijd nodig hebben om uw klacht af te handelen, dan laten wij dit tijdig aan u weten.

Kifid

Natuurlijk doen wij onze uiterste best om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Mochten wij hier naar uw mening helaas niet in slagen, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid bemiddelt alleen voor consumenten en behandelt alleen klachten die gaan over financiële producten en diensten. Daarnaast mag de klacht niet eerder bij een rechter of andere geschil beslechtende instantie ter beoordeling zijn neergelegd. Meer informatie over het indienen van een klacht bij Kifid vindt u op www.kifid.nl.

Bel ons

U kunt ons bereiken van ma t/m vrij
08:00 – 17:30.

MKB 071 364 19 20

Grootzakelijk 071 367 08 25

Intermediair 071 364 19 50

Stuur ons een e-mail

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Mail ons direct

Volg ons op LinkedIn

Laat je inspireren en praat mee over actuele onderwerpen.

Naar LinkedIn