
Ontevreden over onze producten of diensten?
We willen graag dat je tevreden over ons bent. Ben je niet tevreden? Dan horen wij dat graag van jou. Vind je dat er iets beter kan? Je kunt ons bellen, mailen of schrijven. Laat het ons weten. We horen het graag.
Geef je klacht aan ons door
Per telefoon
Per post
Zilveren Kruis
Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 444
2300 AK Leiden
Per klachtformulier
Wat gebeurt er met jouw klacht?
Binnen 5 werkdagen sturen wij een eerste inhoudelijke reactie op jouw klacht. Mochten we meer tijd nodig hebben om je klacht af te handelen, dan laten wij dit tijdig aan je weten.
Kifid
Natuurlijk doen wij onze uiterste best om je klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Mochten wij hier naar jouw mening helaas niet in slagen, dan kun je je richten tot het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Kifid bemiddelt alleen voor consumenten en behandelt alleen klachten die gaan over financiƫle producten en diensten. Daarnaast mag de klacht niet eerder bij een rechter of andere geschil beslechtende instantie ter beoordeling zijn neergelegd. Meer informatie over het indienen van een klacht bij Kifid vind je op www.kifid.nl.