AbroadAchmeaAddress homeAeroplanealert-questionmarkAlternative Healthapp-storeapplearrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upAvatarBallpointbijeenkomstBinocularsbonesCalculatorcalender Chat chevron-rightcircle-crossclockcommunitycross-signcrossdata-usagedeprecation-datelogo digiddip pendocumentDownloadeducatiefeherkenningEmailerror-signeuroexclamationeyeEyesfacebookFeetfilefilmfishformulierFysiotheraphyhandsHear And SpeakHomeHospitalinfo-signinstagramlamplaptopLego BricksLight Bulblinkedinlive_streamLocation MarkerLoopMailMedicinMegaphoneMental HealthmenuMobileMoney Slicemost chosennew-windownokNote CrossedNote MoneyNoteok-signokpaint-rollerPassword HidePassword Showpayment-cardPayment infoPersonal infoPiggy Bankicons/ui/16/pointer/crosspin-exclamationicons/ui/16/pointer/homeicons/ui/16/pointer/succesicons/ui/16/pointer/question-markpinplay-storeplus-signpodcastPregnancyQuestion Answerquestion-markReceiving MoneyRemainingrssscaleSearchShaking HandssheetShield CrossedSkinSmartphonespeakerspinnerster halfstarsuccesssuggestionswipeTeethtelephonethumb-downthumb-upthumbs-uptipToolsToothTransporttrashtwitteruploadUserwarning-signwhatsappyoutubeyoutube
action-block-cornerdivider-1divider-2experience-header-blockquote-cornerSquare
Navigatie overslaan
Zilveren Kruis Zorgkantoor
  • Klanten
Zilveren Kruis
  • Klanten
  • Home
  • Zorginkoop
  • Uw zorgverlening
  • Uw declaraties
  • Nieuws
  • Downloads
  • Contact
  • Zilveren Kruis
Zoeken

Aanvragen bulkomzetting

Met het formulier hieronder kunt u een bulkomzetting aanvragen om uw klanten over te zetten naar een andere AGB-code.

Voorwaarden voor de aanvraag zijn:

  • U vult het webformulier in.
  • Toewijzingen zijn geldig op de datum van de bulkomzetting.
  • Wij zijn het verantwoordelijke zorgkantoor.
    • Heeft u klanten in andere regio's? Vraag uw omzetting aan bij het verantwoordelijke zorgkantoor.
  • Beide AGB-codes moeten actief zijn bij de omzetting.
  • Vraag dit minimaal 10 werkdagen voor de omzettingsdatum aan.
  • Bulkomzetting is voor 20 of meer klanten.

Wat kunt u van ons verwachten:

  • U ontvangt per e-mail een ontvangstbevestiging
  • Geen bericht is goed bericht! Bij correcte invulling voeren wij de omzetting uit.
  • Bij vragen belt Zorgaanbiedersservices Wlz de contactpersoon op het webformulier.
  • U ontvangt de nieuwe toewijzingen op de omzettingsdatum aan het eind van de ochtend of begin van de middag.

Stuur binnen 5 werkdagen na de omzetting een nieuwe MAZ of MUT op de toewijzingen.
U dient dit per klant in!

Aanvragen bulkomzetting

  • disclaimer
  • privacy
  • veiligheid
  • cookies
  • toegankelijkheid
  • contact
  • pers
Zilveren Kruis is onderdeel van