Vernieuwing iWlz-berichtenverkeer

Dit bericht is de definitieve aankondiging van de vernieuwing van de applicatie waarmee wij het iWlz-berichtenverkeer uitvoeren. Deze vernieuwing is gepland vanaf 11 tot en met 15 oktober 2023. In dit bericht leest u wat de geplande werkzaamheden voor u betekenen.

Tijdelijk geen retourbericht

Op 11 oktober om 12.00 uur stoppen we het berichtenverkeer. Op berichten die u vanaf dat tijdstip aanlevert, krijgt u pas op 16 oktober 2023 het retourbericht. U kunt zoals gebruikelijk berichten via VECOZO aanleveren tijdens het weekend.

Helpdesk iWlz niet bereikbaar

Op 12 en 13 oktober is de Helpdesk iWlz telefonisch niet bereikbaar. Vanaf maandag 16 oktober kunt u vanaf 09:00 uur weer telefonisch contact met ons opnemen. Heeft uw vraag geen haast? Wilt u dan wachten met bellen tot maandagmiddag of dinsdag?

Klantcontact beperkt bereikbaar

Op 12 en 13 oktober is Klantcontact telefonisch alleen beschikbaar voor algemene vragen. Heeft u een vraag over een specifieke cliënt? Wacht dan met bellen tot 16 oktober. Als iets geen haast heeft, wilt u dan wachten met bellen tot woensdag 18 oktober? Voor vragen over een crisissituatie zijn wij wel beschikbaar.

Geen lijstwerk

Op maandag 16 oktober ontvangt u geen lijstwerk van ons. Op maandag 23 oktober ontvangt u weer het lijstwerk van ons.

Notitieverkeer werkt wel

In eerdere berichten over deze vernieuwing stond dat u in deze periode geen notities naar ons kan sturen. Dit blijkt wel mogelijk te zijn. Maar wij zien uw notities pas op 16 oktober. Het duurt daardoor langer dan normaal voor u een reactie van ons krijgt. Wij vragen hiervoor uw begrip.