Vernieuwing iWlz-berichtenverkeer

Dit bericht is de definitieve aankondiging van de vernieuwing van de applicatie waarmee wij het iWlz-berichtenverkeer uitvoeren. Deze vernieuwing is gepland vanaf 27 tot en met 29 juni 2025. In dit bericht leest u wat de geplande werkzaamheden voor u betekenen.

Tijdelijk geen retourbericht

Op 27 juni om 10.00 uur stoppen we het berichtenverkeer. Op berichten die u vanaf dat tijdstip aanlevert, krijgt u pas op 28 of 29 juni het retourbericht. U kunt zoals gebruikelijk berichten via VECOZO aanleveren tijdens het weekend.

Helpdesk iWlz niet bereikbaar

Op 27 juni is de Helpdesk iWlz telefonisch niet bereikbaar. Vanaf maandag 30 juni kunt u vanaf 09.00 uur weer telefonisch contact met ons opnemen. Heeft uw vraag geen haast? Wilt u dan wachten met bellen tot maandagmiddag of dinsdag?

Klantcontact beperkt bereikbaar

Op 27 juni is Klantcontact telefonisch beschikbaar voor uw vragen. Maar omdat niet alle informatie beschikbaar is, zal het beantwoorden van vragen over een specifieke klant lastiger zijn en langer duren. Wilt u daarom wachten met bellen over specifieke klanten tot maandag 30 juni? Als iets geen haast heeft, wilt u dan wachten met bellen tot dinsdag? Voor algemene vragen, vragen over een crisissituatie of een spoedeisende vraag zijn wij wel beschikbaar.

Geen lijstwerk op 30 juni

Op maandag 30 juni ontvangt u geen lijstwerk van ons. Op maandag 7 juli ontvangt u weer het lijstwerk van ons.

Notitieverkeer een dag later

Het duurt een dag langer dan normaal voor u een reactie van ons krijgt. Wij vragen hiervoor uw begrip.