Zorgaanbiederspost in VECOZO

In de postbus 'Zorgaanbiederspost' van VECOZO kunnen wij en andere zorgverzekeraars berichten voor u klaarzetten. Voeg Zorgaanbiederspost toe aan uw overeenkomst in VECOZO en ontvang notificaties als er een bericht voor u is.

Voeg Zorgaanbiederspost toe aan uw overeenkomst in VECOZO

U kunt deze dienst aanvragen als u een overeenkomst met VECOZO heeft gesloten voor gebruik van het hun diensten. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van de Zorgaanbiederspost. Het duurt gemiddeld 5 werkdagen om toegang te krijgen tot Zorgaanbiederspost. 

Heeft u een vraag over Zorgaanbiederspost? Kijk op de website van VECOZO. Of neem contact op met support@vecozo.nl.

Zo koppelt u de postbus aan uw overeenkomst

  1. 1. Toevoegen postbus

    Ga naar vecozo.nl, kies ‘Aanvragen en wijzigen’ en ‘Zorgaanbieder’, vul uw KvK-nummer of AGB-code in en neem de cijfers uit de afbeelding over, kies ‘Wijzigen gegevens van de onderneming’, vul het formulier in met optie ‘Toevoegen diensten’, kies voor ‘Zorgaanbiederspost’.

  2. 2. Autoriseren gebruiker

    U ontvangt eerst de bevestiging dat Zorgaanbiederspost op uw overeenkomst is toegevoegd. Daarna kan de contactpersoon van uw organisatie autorisatie voor u regelen bij ‘Gebruikersbeheer’. De contactpersoon klikt in de gewenste gebruikersregel in de kolom 'Acties' op het icoon 'Wijzigen'. Lees meer over autorisaties op de website van VECOZO.

  3. 3. Berichten bekijken

    Bij nieuw ontvangen berichten in het Berichtloket vindt u op het detailscherm een knop Download. Via deze knop kunt u het bericht openen, opslaan en/of inlezen in uw softwarepakket. Lees meer over het Berichtloket op de website van VECOZO.

  4. 4. Instellen notificaties

    Via het ‘Berichtloket’ stelt u notificaties in. U ontvangt dan een e-mail als er een bericht voor u klaarstaat. Lees meer over notificaties op de website van VECOZO.