Inkoop klantondersteuning

Cliëntondersteuning (of klantondersteuning) is belangrijk voor u en onze klanten. Het helpt hen zoveel mogelijk de eigen regie te behouden. Cliëntondersteuning versterkt de klant zodat hij zijn eigen weloverwogen keuzes maakt over de zorg.

 

Wilt u zich aanmelden?

Wilt u een contract met Zilveren Kruis Zorgkantoor voor het verlenen van onafhankelijke cliëntondersteuning in 2019? Meldt u zich dan uiterlijk 1 augustus 2018 voor 17.00 uur aan. In de inkoopdocumenten onafhankelijke cliëntondersteuning 2018-2020 vindt u alle informatie die u nodig heeft.

Ga naar de inkoopdocumenten onafhankelijke cliëntondersteuning

 

Voldoet u aan kwaliteitseisen van onafhankelijke cliëntondersteuning?

Zilveren Kruis Zorgkantoor vindt het belangrijk dat organisaties die onafhankelijke cliëntondersteuning bieden voldoen aan bepaalde (kwaliteits)eisen. Hierbij gaat het bijvoorbeeld over deskundigheid op het gebied van cliëntondersteuning van de doelgroepen, toegankelijkheid voor cliënten en verantwoording. U leest in het inkoopkader onafhankelijke cliëntondersteuning en de voorbeeldovereenkomst waar u aan moet voldoen.

Ga naar de inkoopdocumenten onafhankelijke cliëntondersteuning

 

De inkoopplanning ziet er zo uit

  • Publicatie van het inkoopkader onafhankelijke cliëntondersteuning en bijlagen op de websites van de zorgkantoren en start inschrijving: 1 juni 2018
  • Sluiting inschrijving voor inkoop onafhankelijke cliëntondersteuning: 1 augustus 2018 17:00 uur
  • Beoordeling door zorgkantoren: 1 augustus tot 18 september 2018
  • Bekendmaking van de organisaties die overeenkomst krijgen: 17 september 2018
  • Mogelijkheid tot bezwaar: tot 1 oktober 2018 17:00 uur
  • Afsluiten overeenkomsten inkoop onafhankelijke cliëntondersteuning: oktober 2018
  • Ingangsdatum overeenkomst: 1 januari 2019

Neem contact op met ons

Meer weten of nu iets regelen? Neem contact op met onze experts.


Bekijk contactgegevens