Elke maandag ontvangt u van ons de lijst actief wachtenden. Behalve in week 16, 23 en 52. U ontvangt de lijst dan respectievelijk op dinsdag 18 april, dinsdag 6 juni en woensdag 27 december.Elke 2e dinsdag van de maand ontvangt u van ons ook een overzicht van andere lijsten die voor u relevant zijn. Dat zijn er maximaal 6.
Klopt er iets niet? Onderneem dan de gepaste actie. Zo zorgen we er samen voor dat de statussen en lijsten altijd actueel zijn. Kijk per situatie in het landelijk voorschrift om te bepalen welke actie u moet uitvoeren. Kijk voor meer informatie bij de verschillende lijsten hieronder. Heeft u vragen? Neem dan gerust contact op met onze Helpdesk iWlz.
Op de lijst actief wachtenden staan klanten die op de peildatum de leveringsstatus ‘Actief wachtend’ hebben en waarvan de startdatum van de zorgtoewijzing langer dan 10 werkdagen geleden is. Beoordeel deze lijst kritisch en onderneem zo nodig actie, bijvoorbeeld door een melding aanvang zorg(MAZ) of mutatie(MUT).
Op de wachtlijst staan alle klanten die op de peildatum een leveringsstatus hebben anders dan & #39;In zorg&# 39; en & #39;Einde zorgvraag&# 39;. Controleer of de zorgtoewijzingen terecht op de wachtlijst staan en pas de leveringsstatus zo nodig aan.
Op de bewonerslijst staan alle klanten die in de periode van 1 maand bij u in zorg zijn geweest. Gebruik de lijst om te controleren of uw administratie overeenkomt met onze administratie. Ontbreekt een klant op de bewonerslijst? Of staat een klant onterecht op de lijst? Geef dit dan via notitieverkeer door.S tuur per klant een notitie aan de Helpdesk iWlz met het verzoek om het uit te zoeken.
Op de cliënten - in -zorg - lijst staan alle klanten die op de peildatum bij u in zorg zijn. Gebruik de lijst om te controleren of uw administratie overeenkomt met onze administratie. Ontbreekt een klant op de cliënten - in -zorg - lijst? Of staat een klant onterecht op de lijst? Geef dit dan via notitieverkeer door. Stuur per klant een notitie aan de Helpdesk iWlz met het verzoek om het uit te zoeken.
Op de lijst ‘afgelopen zorgtoewijzing met actuele MAZ’ staan alle klanten die op de peildatum een actuele melding aanvang zorg(MAZ) met een verstreken einddatum van de zorgtoewijzing. Is er geen aansluitende zorg nodig? Beëindig dan de zorgtoewijzing met een mutatie(MUT).
Op de lijst aflopende indicatiebesluit staan alle indicaties die op de peildatum in de komende twee maanden aflopen. Heeft uw klant over twee maanden nog zorg nodig? Vraag dan op tijd een herindicatie aan.
Op de lijst AW33 zonder AW34 staan alle zorgtoewijzingen(AW33) waarop wij op de peildatum nog geen retourbericht(AW34) hebben ontvangen. Controleer of u de AW33 - berichten hebt ontvangen en of u een retourbericht heeft verstuurd. Heeft u de AW34 nog niet verstuurd? Dan ontvangen wij deze graag alsnog van u. Heeft u de AW33 niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Helpdesk iWlz. Wij sturen u dan alsnog het bericht.
Meer weten of nu iets regelen? Neem contact op met onze experts.