Ik heb een klacht

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent over uw zorg en het Zorgkantoor. Het kan voorkomen dat u dat toch niet bent. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen.

Klacht over een zorginstelling indienen

Bent u niet tevreden over de zorg? Bespreek uw klacht dan altijd met de zorginstelling. Vaak kan de klacht zo al worden opgelost. Komt u samen niet tot een oplossing? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de zorginstelling. Alle instellingen hebben een klachtenregeling en een klachtenmedewerker om te zorgen dat uw klacht goed wordt afgehandeld. Bent u niet tevreden over de oplossing? Dan kunt u naar een geschillencommissie gaan. De zorginstelling informeert u daarover.

Klacht over het Zorgkantoor indienen

Bent u niet tevreden over Zilveren Kruis Zorgkantoor? Dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen

Uitprinten en opsturen kan ook:

Zilveren Kruis Zorgkantoor
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 353
8000 AJ ZWOLLE

Niet eens met het antwoord op uw klacht?

Dan kunt u binnen 1 jaar een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.

Heeft u hulp nodig bij uw klacht?

Onze cliëntondersteuners helpen u graag. U kunt ook terecht bij organisaties voor onafhankelijke cliëntondersteuning. Hulp en advies is altijd gratis.

Naar contactgegevens en meer informatie over cliëntondersteuning

Heeft u een andere vraag?

Bel ons

038 456 78 88

Persoonlijk contact met een medewerker.
Voor al uw vragen.

Maandag tot en met vrijdag open van 8.00 tot 18.00 uur.

Neem contact op via het contactformulier

Stuur eenvoudig uw documenten:

Naar het contactformulier