Ik heb een klacht

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent over uw zorg en het Zorgkantoor. Het kan voorkomen dat u dat toch niet bent. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen.

Klacht over het Zorgkantoor indienen

Bent u niet tevreden over Zilveren Kruis Zorgkantoor? Dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen

Uitprinten en opsturen kan ook:

Zilveren Kruis Zorgkantoor
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 353
8000 AJ ZWOLLE

Niet eens met het antwoord op uw klacht?

Dan kunt u binnen 1 jaar een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.

Klacht over een zorginstelling indienen

Bent u niet tevreden over de zorg? Bespreek uw klacht altijd eerst met de zorginstelling. Vaak kan de klacht zo al worden opgelost. Komt u samen niet tot een oplossing? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de zorginstelling. Alle instellingen hebben een klachtenregeling en een klachtenmedewerker om te zorgen dat uw klacht goed wordt afgehandeld. Bent u niet tevreden over de oplossing? Dan kunt u naar een geschillencommissie gaan. De zorginstelling informeert u daarover.

Heeft u hulp nodig bij uw klacht?

Onze cliëntondersteuners helpen u graag. U kunt ook terecht bij organisaties voor onafhankelijke cliëntondersteuning. Hulp en advies is altijd gratis.

Naar contactgegevens en meer informatie over cliëntondersteuning

Heeft u een andere vraag?

Bel ons

038 456 78 88

Maandag t/m vrijdag

8.00 - 18.00 uur

E-mail of chat ons

We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Naar het contactformulier