Ik heb een klacht

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent over uw zorg en het Zorgkantoor. Het kan voorkomen dat u dat toch niet bent. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen.

 

U kunt een klacht indienen

Bent u niet tevreden over de zorg die uw zorginstelling verleent? Of over het Zorgkantoor? Dan kunt u een klacht indienen. Vul daarvoor het formulier onderaan deze pagina in. Uitprinten en opsturen kan ook:

Zilveren Kruis Zorgkantoor
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 353
8000 AJ ZWOLLE

 

Bent u niet tevreden over zorg die uw instelling verleent?

Bespreek uw klacht eerst met de zorginstelling. Vaak kan de klacht zo al worden opgelost. U kunt hierbij de hulp van Zorgbelang Nederland inschakelen. Komt u niet tot een oplossing? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de instelling. De meeste instellingen hebben een klachtenregeling en klachtenfunctionaris om te zorgen dat uw klacht goed wordt afgehandeld. U kunt de klacht ook indienen bij ons. Wij geven dan met uw toestemming de klacht aan de instelling door. Het Zorgkantoor bespreekt de klacht dan met de instelling. Het Zorgkantoor geeft altijd antwoord op uw klacht en vertelt hoe de klacht is afgehandeld.

 

Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht?

Dan kunt u binnen 1 jaar een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.​​​

Klachtenformulier


 

 

 

Gegevens verzekerde/relatie

 
 
optioneel
(dd-mm-jjjj)  

 

Gegevens contactpersoon



 
 
optioneel

 

Correspondentieadres en contactgegevens

 
optioneel
 
   
 
optioneel
optioneel
Beschrijving bestand:

Heeft u een andere vraag?

Of wilt u contact met ons? We helpen u graag verder.

Telefoneren

Bel ons

Maandag t/m vrijdag
8:00 - 18:00 uur

038 - 456 78 88
Chatten

Chat met ons

E-mailen

Mail ons

We nemen binnen 3 dagen contact met u op.

Stuur een e-mail
Adresgegevens

Postadres

Zilveren Kruis Zorgkantoor
Postbus 353
8000 AJ Zwolle