Wat doet de Zorgcoach?

De klant hecht veel waarde aan het advies van de huisarts. En dat is logisch. Toch hebben klanten soms vragen die ze niet stellen. Kan ik niet sneller geholpen worden? Zijn er ook andere behandel- of onderzoeksmogelijkheden? Heeft het ziekenhuis eigenlijk wel genoeg ervaring met een aandoening? Dan kan de klant onze Zorgcoach bellen. 

Persoonlijke zorgbemiddeling voor al onze verzekerden

De Zorgcoach:

  • kijkt samen met de verzekerden of de wachttijd bij een medisch specialist of in de GGZ verkort kan worden,
  • helpt verzekerden met vragen rondom zwangerschap, geboorte en kraamzorg,
  • geeft verzekerden advies over een second opinion,
  • helpt verzekerden bij het vinden van een nieuwe huisarts of tandarts,
  • geeft verzekerden informatie en helpt bij het vinden van gecontracteerde zorg in het buitenland en
  • geeft verzekerden informatie over zorgkosten voorafgaand aan hun afspraak in het ziekenhuis of ZBC.

Meer informatie over zorgbemiddeling en de zorgzoeker vindt u op www.zilverenkruis.nl

Wij helpen u graag

Bijvoorbeeld bij vragen over uw overeenkomst, declaratie of machtiging. Neem gerust contact op. Houdt u uw AGB-code bij de hand?

Samen kan het beter

Om gezondheid dichterbij te brengen voor iedereen, hebben we iedereen nodig.