Retourinformatie opnieuw laten sturen

Wij krijgen de laatste tijd veel vragen over het opnieuw sturen van retourinformatie. Wij kunnen dat helaas niet voor u doen. In dit nieuwsbericht leest u hoe u het kunt regelen.

Neem contact op met functioneel beheer van VECOZO

Dit kan op functioneelbeheer@vecozo.nl. Vraag aan ze om de retourbestanden opnieuw te versturen. Zij controleren dan eerst de status van de retourbestanden. Daarna wordt 1 van 2 oplossingen gekozen.

  1. Hebben retourbestanden de status ‘aangeboden’ of ‘bezorgd’? En valt de afhandeling binnen de herzendtermijn? Dan stuurt de functioneel beheerder de retourbestanden binnen 1 werkdag opnieuw op. De bestanden worden in dit geval op de queue voor de verzending gezet.
  2. Vallen de retourbestanden buiten de herzendtermijn? Dan neemt de functioneel beheerder contact op met ons. Wij sturen u de retourbestanden dan via de Berichtenbox.

De functioneel beheerder laat u weten op welke manier uw verzoek wordt afgehandeld.

Kunt u de retourinformatie niet lezen?

Neem dan contact op met uw softwareleverancier. Zij kunnen u daarbij helpen.