Retourinformatie opnieuw laten sturen
Wij krijgen de laatste tijd veel vragen over het opnieuw sturen van retourinformatie. Wij kunnen dat helaas niet voor u doen. In dit nieuwsbericht leest u hoe u het kunt regelen.
Neem contact op met functioneel beheer van VECOZO
Dit kan op functioneelbeheer@vecozo.nl. Vraag aan ze om de retourbestanden opnieuw te versturen. Zij controleren dan eerst de status van de retourbestanden. Daarna wordt 1 van 2 oplossingen gekozen.
- Hebben retourbestanden de status ‘aangeboden’ of ‘bezorgd’? En valt de afhandeling binnen de herzendtermijn? Dan stuurt de functioneel beheerder de retourbestanden binnen 1 werkdag opnieuw op. De bestanden worden in dit geval op de queue voor de verzending gezet.
- Vallen de retourbestanden buiten de herzendtermijn? Dan neemt de functioneel beheerder contact op met ons. Wij sturen u de retourbestanden dan via de Berichtenbox.
De functioneel beheerder laat u weten op welke manier uw verzoek wordt afgehandeld.
Kunt u de retourinformatie niet lezen?
Neem dan contact op met uw softwareleverancier. Zij kunnen u daarbij helpen.