Vorderingsproces voor zorgaanbieders

Bent u geld verschuldigd aan Zilveren Kruis? Wij helpen u incassokosten te voorkomen

Bent u geld verschuldigd aan Zilveren Kruis? Wij helpen u incassokosten te voorkomen

Het premiegeld van onze verzekerden besteden wij zorgvuldig. Vanaf 11 juli 2016 volgen wij terugvorderingen strikt op en –indien noodzakelijk – dragen wij het over aan een incassobureau. Als wij u teveel hebben vergoed, wilt u dan tijdig terugbetalen? Zo voorkomt u onnodige incassokosten.

Om u tijdig te helpen herinneren ontvangt u voortaan een derde aanmaning

Voor een vorderingsbrief geldt een betalingstermijn van 30 dagen zoals contractueel met u overeengekomen. Eerder ontving u twee aanmaningen wanneer betaling uitbleef en wij geen declaraties konden verrekenen. Vanaf 11 juli ontvangt u een derde aanmaning.

Hoe voorkomt u onnodige incassokosten?

Wij adviseren u op tijd te betalen. Wanneer wij vóór de vervaldatum van de derde aanmaning geen betaling ontvangen, zijn wij genoodzaakt de vordering over te dragen aan een incassobureau.

Heeft u vragen?

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur met ons Contact Center voor Zorgaanbieders via telefoonnummer 071 75 10 099 of stuur ons een bericht.

Heeft u een vraag?

Bel met ons

071 751 00 99

Maandag t/m vrijdag

8.00 - 18.00 uur

Heeft u een vraag over uw overeenkomst? Bel dan naar 071 751 00 61