Ontevreden over onze producten of diensten?

We willen graag dat u tevreden over ons bent. Bent u niet tevreden? Dan horen wij dat graag van u. Vindt u dat er iets beter kan? U kunt ons bellen, mailen of schrijven. Laat het ons weten. We horen het graag.


Geef uw klacht aan ons door​


Per telefoon

MKB (071) 364 19 20
Grootzakelijk (071) 367 08 25
Intermediair (071) 364 19 50

 

Per post

Zilveren Kruis
Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 444
2300 AK  Leiden 

Per klachtformulier

Geef uw melding door via het klachtformulier.
melding doorgeven


Wat gebeurt er met uw klacht?

Binnen 10 werkdagen sturen wij u een eerste inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten we meer tijd nodig hebben om uw klacht af te handelen, dan laten wij dit tijdig aan u weten.



Kifid

Natuurlijk doen wij onze uiterste best om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Mochten wij hier naar uw mening helaas niet in slagen, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid bemiddelt alleen voor consumenten en behandelt alleen klachten die gaan over financiële producten en diensten. Daarnaast mag de klacht niet eerder bij een rechter of andere geschil beslechtende instantie ter beoordeling zijn neergelegd. Meer informatie over het indienen van een klacht bij Kifid vindt u op www.kifid.nl.​​​
Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea