Gemiddelde wachttijd*
Dagelijks helpen we 10.000 klanten aan de telefoon met hun vragen. Daarom kan het soms druk zijn. Op dit moment is de wachttijd langer dan normaal. Deze week kunt u het beste bellen op maandag.

Maandag5 minuten en 15 sec
Dinsdag6 minuten en 25 sec
Woensdag6 minuten en 30 sec
Donderdag6 minuten en 25 sec
Vrijdag6 minuten en 25 sec
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

* De gemiddelde wachttijd is gebaseerd op gegevens van de afgelopen 5 werkdagen. (Laatste update maandag 22 augustus)

Service & Contact

Waarmee kunnen we u helpen?

1. Waar gaat uw vraag over?

2. Vertel ons meer over uw vraag

3. Vind het antwoord online

2. Om welke vergoeding gaat het?

3. Vind het antwoord online

Plastische chirurgie
Plastische chirurgie bij medische noodzaak
Bekijk wat u vergoed krijgt
Cosmetische chirurgie zonder medische noodzaak medische noodzaak
Bekijk wat u vergoed krijgt
Handige links

2. Over welke geldzaken gaat uw vraag?

3. Vind het antwoord online

Vraag een betalingsregeling aan
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Betalingsregeling aanvragen
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Bekijk uw betalingsachterstand
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Betalingsachterstand inzien
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Pas uw betaalwijze aan
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Betaalwijze aanpassen
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Uw eigen risico gespreid betalen
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Gespreid betalen aanvragen
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

Gespreid betalen voor 2016 kunt u niet meer aanvragen. Wilt u in 2017 uw eigen risico in termijnen betalen? Vraag dit dan uiterlijk 31 januari 2017 aan.

3. Vind het antwoord online

Pas de afschrijfdatum aan
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Afschrijfdatum aanpassen
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Uw rekeningnummer wijzigen
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Rekeningnummer wijzigen
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Bekijk hoeveel eigen risico u nog over heeft
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Stand eigen risico bekijken
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

3. Vind het antwoord online

Informatie voor uw belastingaangifte
Regel het meteen in Mijn Zilveren Kruis  Download zorgkostenoverzicht
Geen DigiD? Vraag aan.
Meer informatie

2. Over welk onderwerp gaat uw vraag?

3. Vind het antwoord online

Wijzig mijn gegevens
Regel het zelf in Mijn Zilveren Kruis  Financiële gegevens wijzigen

U kunt ook uw contactgegevens wijzigen of een gezinslid bijschrijven.

Geen DigiD? Vraag aan.
Meer zelf online wijzigen

3. Vervoersmachtiging

De medewerkers van de Vervoerslijn bepalen of u toestemming krijgt voor vervoer. Ook bepalen zij van welk vervoer u gebruik mag maken. Belt u voor iemand anders? Dan is in de meeste gevallen een machtiging nodig. U bereikt de medewerkers van de Vervoerslijn via 071 365 41 54. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

3. Vind het antwoord online

Problemen met inloggen

Lukt het inloggen in Mijn Zilveren Kruis niet? Bekijk hoe u problemen met inloggen oplost. Werkt het hierna nog steeds niet? Neem dan gerust contact met ons op.

contactwidget
Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea