Klachtenafhandeling

We willen graag dat u tevreden over ons bent. Daarom willen we eerlijk en duidelijk zijn. Zijn we een keer niet duidelijk? Of vindt u dat we niet eerlijk zijn? Dan horen wij dat graag van u. Als definitie van een klacht zien wij iedere uiting van onvrede. U kunt ons natuurlijk bellen, mailen of schrijven. Vindt u dat iets beter kan? Laat het ons weten, we luisteren graag naar u.
 

Binnen 5 werkdagen bevestigen we dat we uw klacht ontvangen hebben. Binnen uiterlijk 20 werkdagen reageren wij inhoudelijk op uw klacht. We laten het aan u weten als wij hiervoor meer tijd nodig hebben. 

 

Zorgverzekering

Bent u ontevreden of heeft u een suggestie? Dan kunt u ons contactformulier gebruiken, bellen of ons een e-mail of brief sturen. 

Reisverzekering

Heeft u een klacht of een suggestie over uw reisverzekering? U kunt dit online doorgeven of via telefoon of brief. 

 

Inkomensverzekering

Heeft u een klacht over uw verzuimverzekering, AOV of WIA-verzekering? Ook dat horen we graag van u. U kunt uw klacht per brief versturen.